Kärt ''barn'' har många namn <3

Okej det är Mio jag talar om, han är väl som mitt lilla barn.. I alla fall så kom jag på att Mio har ju typ hur många smeknamn som helst, säkert 100 stycken, ne men väldigt många, här kommer några som jag kom på just nu. Mio (så klart), Mison, Misson, Micho, Michoman, Tutte, Piplarson, Putte, Kisslasse, Mammas älskling (är du mammas älskling? ställer den frågan till han minst 5 gånger om dan :P), Miffo!, Pifflo, Lillpisen, Älskling, Missen... Haha, ja det var ju några av dom alla! Kan du komma på fler??
Till en helt annan sak, jag läste nyss Kensas och Tyras bloggar (följer Kenzas) och dom är ju så bra!!! Håller ni med?
Godnatt, nu ska jag läsa lite...
Fin bild på Älskling som badar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen:)



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-09-01 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0