18/9 2011

Heej bloggen! Det var 3 dagar sedan jag bloggade senast.
Jag tog nämligen bussen med Mio ner till mormor och morfar i Karlshamn i fredags. Jag har inte kunnat koppla upp mig på internet förens idag då morfar hittade en sladd så det gick.
I fredags när jag kom hit vid 6 tiden i fredags kväll så var min lillkusin Matilda här som sov över här med mig en natt. Vi gick ner till affären men Mio och köpte lite fredagsmys och sedan satte vi oss i soffan och tittade på idol och mös. I lördags/igår följde jag med mina kusiner på bio, vi såg på Smurfarna i 3D :D, och gud vad jag älskar bio popcorn, minst dubbelt så gott som mikropop! Och idag åker jag och Mio hem igen vid fyra tiden.
Jag tog så klart med mig kameran hit med glömde självklart sladden, så jag kan inte lägga in bilderna i datorn. Men visar lite bilder när jag kommer hem istället :).
Och förresten, det skulle varit ett skoldisco i fredags som jag gärna skulle gått på. Men det skulle varit här nere i Karlshamn vilket de inte brukar, så det gick ingen buss från vår skola så då skulle vi fått åka med en annan skola istället och det pallade inte vi...

Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd.

Anmäl dig gärna igen.



Ha en bra dag :)

2011-09-19 @ 15:52:49
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0