22 september!

Vad denna datorn är seeeg (min dator (den stora))!!
Idag har vi tagit skolfoto och det gick väl bra, alla piffar upp sig så mycket! Cassie hade värsta skinnkjolen och klackarna och det var ju snyggt, hon ska alltid vara så perfekt när det väl gäller haha! Vad hade jag på mig då? Jo det här:
:D
Mio gick nyss och gömde sig under soffan, men tyvärr Mio, det var inte världens bästa gömställe,hittad!!
Och föresten, anledningen till att jag inte bloggade igår är att jag var på agility med Mio, jag började på nybörjarkurs fastän jag redan har gått en termin inna med honom, men det var för att detta var en annan klubb för ungdomar så då började jag om. Hur gick det då? Sådäär! Mio blev kär i en hund (en kille!) som han stack till och pep om hela tiden! Men ledaren sa att han skulle vänja sig efter nån gång och hålla käfteeen!! Asså han pep exakt hela tiden! Shit hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0