...

Jag mår fortfarande dåligt. Men när mamma kom hem med en godispåse så mådde jag lite bättre, godis gör mig glad:D! Jag har inte varit sugen på nån lunch men snart ska vi äta middag.
Min dators internet funkar fortfarande inte, så jag kan fortfarande inte lägga upp några bilder...
Men vad jag har gjort idag är, vilat, tagit bort mina fina leopardnaglar och målat dem rosa, suttit vid datan, ätit massa ben och jerrys fasten den inte var så god, borstat tänderna på Mio, och jaa vilat ännu mer. Kul dag... or not!
Vi åker i alla fall till mormor och morfar imon så jag kommer nog inte blogga, kanske lånar deras dator.. Å vad jag saknar dom! Och mormors goda mat och sköna masage!!!
Ikväll är det Idol igen ju, så vad jag kommer göra ikväll är att kolla på Idol och käka godis :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0