Fortfarande sjuk

Hej, jag är fortfarande sjuk! Varför kan jag aldrig blir frisk. Jag har ju varit hos mormor och morfar i helgen och mina kusiner som är 6 och 11 år har även varit där och dom har juu sysselsat mig hela tiden så jag har inte kunnat vila upp mig och bli frisk. Jag trodde att jag mådde bättre idag så jag gick till skolan, men jag fick åka hem vid 12 för jag mådde dåligt... Så nu sitter jag här med min baked alaska (Ben & jerry's) som jag fortfarande inte har ätit upp. Senar ska jag göra chokladmouse fast på ett micket enklare sätt! Man bara vispar grädde och blandar med oboypulver, lika gott men mycket lättare :).

I want the summer back!!! Haha, har fortfarande inget internet på min data så jag laddade upp en bild från denna datorn. Jag hittade en bild från sommaren 2006 när vi var på Cypern! ÅÅå vad jag vill utomlands och bort från tråkiga hösten i Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd.



Anmäl er gärna till den nya omgången, men tänk på att anmäla er i rätt inlägg annars räknas tyvärr inte er blogg när jag utser nästa vinnare.



Ha en bra dag :)

2011-09-12 @ 23:15:37
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Peennys ♥

Sv; det kallas header och det måste man göra i ett bildprogram och lägga in med hjälp av koder :)

2011-09-13 @ 20:17:02
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0