God..natt

Ja, idag har jag tränat tennis, det var första gången sedan innan sommarlovet (förutom på idrotten i skolan), jag har missat alla gånger typ 4 eller 5 gånger! Men det gick väldigt bra i alla fall.
Jag har väldigt mycket läxor nu så hinner inte blogga så jätteofta.
Annars så har jag tittat på idol nu, får snart se vilka det är som går vidare ju, jag tycker Maikel är så lik Mio haha!
Och imorgon ska jag till Ullared! Det ska bli jättekul, har faktiskt aldrig varit där innan! Det tar 2 timmar att köra dit här ifrån så jag ska vara ledig från skolan på eftermiddan, så vi är där vid kanske halv 4 till stängning kl 8.
Ha det så kul vad du nu ska göra imon! Godnatt!
ps. det går typ inte att ladda upp bilder på denna datorn (skoldatorn) så det blir inte bilder lika ofta i inläggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0