hp

Jag kom på att jag har glömt att visa min nya dator (hp) som jag fick igår (+dagens outfit) så jag la in bilderna i datorn i alla fall så jag kan visa den ikväll. Man fick även headset och en ful datorväska som man måste använda för att försäkringen ska gälla, men den är så ful så jag funderar på att köpa en ny lite snyggare och mindre väska till den. Jag ska ju snart till ullared så då ska jag shoppa loss! I alla fall, i datorn finns även en webcam och datorn är mycket mindre än min andra laptop, så jag kommer nog inte använda min andra laptop så mycket nu när jag har den här lilla smidiga och mycket bättre laptopen. Jag kommer nog bara blogga på denna eftersom det är den jag lägger in bilderna i. Det känns jättekonstigt att sitta vid en sån här stor laptop nu när man har vant sig vid den lilla.
↑ nya                                                 ↑gamla
den fula datorväskan som varenda unge på skolan går runt med!
Men jag smyckade ut den med ett läppglans och en klackasko så den blev lite mer personlig
Dangens:
idag körde jag på en enkel och skön outfit med munkjacka från cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0