Sjuk...

Jag som sagt så är jag sjuk idag, grr.. Jag skulle igentligen åkt buss ner till mormor och morfar i Karlshamn idag men så blir det nog inte, om jag mår bättre imon så åker hela familjen dit då och då tar jag inte med datorn. Men på måndag får vi skoldatorer som vi får använda hemma och så också då och dom är mycket mindre och bättre än den laptopen som jag har nu, så den kan jag ha med när jag åker iväg :). Man får även köpa datorerna billigare (dom kostar 8000 i affär) när vi slutar nian och det ska jag nog göra, för dom är ju såå bra!
Idag ska jag ta det lungt, kolla på ett idolavsnitt som jag har missat (i tisdags), äta ben och jerrys- baked alaska, den var sådär.., måla naglarna knallrosa, läsa Bert, kanske titta efter nån Ziperall som jag vill köpa på internet och ett par knallrosa Converse som jag aldrig hittar!, dom säger i affärerna att dom inte får in sånna pastell färger på hösten, nehedå för på hösten så ska allt vara grått och trist! suck...

ps.Om ni inte får ihop någonting som jag har skrivit är det för att jag är sjuk och alldeles snurrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0