Trött tjej var det här!

Hej bloggen.
Idag är jag såå trött... Tinna och Cassie var här och sov över igår, vi hade sjukt kul! Vi var i mitt eget lilla hus som står på tomten, det är som en liten stuga med ett rum som jag är i ibland, brukar inte vara där så ofta själv för jag känner mig lite ensam där, men med kompisar brukar jag vara där :). I alla fall, vi var uppe typ hela natten och filmade videos, satt vid datorn, käkade godis och snackade, så nu sitter jag och tittar på alla roliga videos som kunde vara allt ifrån att Tinna dansade JingleBels dansen från MeanGirls till att Cassie imiterade Kissie :D. Så vi vaknade idag kl. halv ett och dom åkte hem för kanske en timme sedan, så idag ska jag slappa och titta på idol avsnittet som jag missade igår.
photo edited for free at www.pizap.com
En bild som jag redigerade på mig själv till ett skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0